S. Taşer Polat Et Al. , "İzleyici Algısı Bileşenlerinin Reklama Yönelik Tutum ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi," Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , vol.27, pp.105-122, 2020
Taşer Polat, S. Et Al. 2020. İzleyici Algısı Bileşenlerinin Reklama Yönelik Tutum ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi. Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , vol.27 , 105-122.
Taşer Polat, S., AYAR, B., & ERDİL, T. S., (2020). İzleyici Algısı Bileşenlerinin Reklama Yönelik Tutum ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi. Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , vol.27, 105-122.
Taşer Polat, Seval, BAHADIR AYAR, And TAYYİP SABRİ ERDİL. "İzleyici Algısı Bileşenlerinin Reklama Yönelik Tutum ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi," Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , vol.27, 105-122, 2020
Taşer Polat, Seval T. Et Al. "İzleyici Algısı Bileşenlerinin Reklama Yönelik Tutum ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi." Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , vol.27, pp.105-122, 2020
Taşer Polat, S. AYAR, B. And ERDİL, T. S. (2020) . "İzleyici Algısı Bileşenlerinin Reklama Yönelik Tutum ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi." Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi , vol.27, pp.105-122.
@article{article, author={Seval Taşer Polat Et Al. }, title={İzleyici Algısı Bileşenlerinin Reklama Yönelik Tutum ve Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi}, journal={Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi}, year=2020, pages={105-122} }