E. GEÇER, "POLITICAL MARKETING in a TURKISH CONTEXT: VALUES and PRACTICES," Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.6, no.1, pp.129-148, 2018
GEÇER, E. 2018. POLITICAL MARKETING in a TURKISH CONTEXT: VALUES and PRACTICES. Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.6, no.1 , 129-148.
GEÇER, E., (2018). POLITICAL MARKETING in a TURKISH CONTEXT: VALUES and PRACTICES. Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.6, no.1, 129-148.
GEÇER, EKMEL. "POLITICAL MARKETING in a TURKISH CONTEXT: VALUES and PRACTICES," Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.6, no.1, 129-148, 2018
GEÇER, EKMEL. "POLITICAL MARKETING in a TURKISH CONTEXT: VALUES and PRACTICES." Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.6, no.1, pp.129-148, 2018
GEÇER, E. (2018) . "POLITICAL MARKETING in a TURKISH CONTEXT: VALUES and PRACTICES." Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi , vol.6, no.1, pp.129-148.
@article{article, author={EKMEL GEÇER}, title={POLITICAL MARKETING in a TURKISH CONTEXT: VALUES and PRACTICES}, journal={Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi}, year=2018, pages={129-148} }