O. ÜRPER, "Reklam Prodüksiyonlarında CGI Kullanımı: Bilgisayar Aracılığıyla Simüle Edilmiş Görüntülerin Gerçekliği," In İkinci Medya Çağında İnternet , İstanbul: Alfa Yayınevi, 2010, pp.234-252.
ÜRPER, O. Reklam Prodüksiyonlarında CGI Kullanımı: Bilgisayar Aracılığıyla Simüle Edilmiş Görüntülerin Gerçekliği. 2010. In İkinci Medya Çağında İnternet , Alfa Yayınevi, İstanbul, 234-252.
ÜRPER, O., (2010). Reklam Prodüksiyonlarında CGI Kullanımı: Bilgisayar Aracılığıyla Simüle Edilmiş Görüntülerin Gerçekliği. İkinci Medya Çağında İnternet (pp.234-252), İstanbul: Alfa Yayınevi.
ÜRPER, OSMAN. "Reklam Prodüksiyonlarında CGI Kullanımı: Bilgisayar Aracılığıyla Simüle Edilmiş Görüntülerin Gerçekliği." In İkinci Medya Çağında İnternet , 234-252. İstanbul: Alfa Yayınevi, 2010
ÜRPER, OSMAN. "Reklam Prodüksiyonlarında CGI Kullanımı: Bilgisayar Aracılığıyla Simüle Edilmiş Görüntülerin Gerçekliği." İkinci Medya Çağında İnternet , Alfa Yayınevi, 2010, pp.234-252.
ÜRPER, O. (2010) "Reklam Prodüksiyonlarında CGI Kullanımı: Bilgisayar Aracılığıyla Simüle Edilmiş Görüntülerin Gerçekliği", İkinci Medya Çağında İnternet . İstanbul: Alfa Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={OSMAN ÜRPER}, chaptertitle={Reklam Prodüksiyonlarında CGI Kullanımı: Bilgisayar Aracılığıyla Simüle Edilmiş Görüntülerin Gerçekliği}, booktitle={ İkinci Medya Çağında İnternet}, publisher={Alfa Yayınevi}, city={İstanbul},year={2010} }