T. HANGÜL Et Al. , "Matematik öğretiminin niteliğini değerlendiren bir çerçevenin Türkçe’ye uyarlama çalışması," International Journal of Human Sciences , vol.18, no.4, pp.616-643, 2021
HANGÜL, T. Et Al. 2021. Matematik öğretiminin niteliğini değerlendiren bir çerçevenin Türkçe’ye uyarlama çalışması. International Journal of Human Sciences , vol.18, no.4 , 616-643.
HANGÜL, T., ÖZMANTAR, M. F., AGAÇ, G., & YAVUZ, İ., (2021). Matematik öğretiminin niteliğini değerlendiren bir çerçevenin Türkçe’ye uyarlama çalışması. International Journal of Human Sciences , vol.18, no.4, 616-643.
HANGÜL, TUĞBA Et Al. "Matematik öğretiminin niteliğini değerlendiren bir çerçevenin Türkçe’ye uyarlama çalışması," International Journal of Human Sciences , vol.18, no.4, 616-643, 2021
HANGÜL, TUĞBA Et Al. "Matematik öğretiminin niteliğini değerlendiren bir çerçevenin Türkçe’ye uyarlama çalışması." International Journal of Human Sciences , vol.18, no.4, pp.616-643, 2021
HANGÜL, T. Et Al. (2021) . "Matematik öğretiminin niteliğini değerlendiren bir çerçevenin Türkçe’ye uyarlama çalışması." International Journal of Human Sciences , vol.18, no.4, pp.616-643.
@article{article, author={TUĞBA HANGÜL Et Al. }, title={Matematik öğretiminin niteliğini değerlendiren bir çerçevenin Türkçe’ye uyarlama çalışması}, journal={International Journal of Human Sciences}, year=2021, pages={616-643} }