Citation Formats
ÖĞRETMEN ADAYLARININ YAZILI VE DİJİTAL OKUMAALIŞKANLIKLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. S. ŞAHENK ERKAN Et Al. , "ÖĞRETMEN ADAYLARININ YAZILI VE DİJİTAL OKUMAALIŞKANLIKLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ," INES , vol.2, pp.122-134, 2015

ŞAHENK ERKAN, S. S. Et Al. 2015. ÖĞRETMEN ADAYLARININ YAZILI VE DİJİTAL OKUMAALIŞKANLIKLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ. INES , vol.2 , 122-134.

ŞAHENK ERKAN, S. S., BALABAN DAĞAL, A., & TEZCAN, Ö., (2015). ÖĞRETMEN ADAYLARININ YAZILI VE DİJİTAL OKUMAALIŞKANLIKLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ. INES , vol.2, 122-134.

ŞAHENK ERKAN, SENEM, ASUDE BALABAN DAĞAL, And ÖZLEM TEZCAN. "ÖĞRETMEN ADAYLARININ YAZILI VE DİJİTAL OKUMAALIŞKANLIKLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ," INES , vol.2, 122-134, 2015

ŞAHENK ERKAN, SENEM S. Et Al. "ÖĞRETMEN ADAYLARININ YAZILI VE DİJİTAL OKUMAALIŞKANLIKLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ." INES , vol.2, pp.122-134, 2015

ŞAHENK ERKAN, S. S. BALABAN DAĞAL, A. And TEZCAN, Ö. (2015) . "ÖĞRETMEN ADAYLARININ YAZILI VE DİJİTAL OKUMAALIŞKANLIKLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ." INES , vol.2, pp.122-134.

@article{article, author={SENEM SEDA ŞAHENK Et Al. }, title={ÖĞRETMEN ADAYLARININ YAZILI VE DİJİTAL OKUMAALIŞKANLIKLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ}, journal={INES}, year=2015, pages={122-134} }