N. Z. TOSUN, "Marka İmajı Oluşturmada Halkla İlişkilerin Rolü ve Önemi," Marmara Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.16, pp.363-367, 2000
TOSUN, N. Z. 2000. Marka İmajı Oluşturmada Halkla İlişkilerin Rolü ve Önemi. Marmara Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.16 , 363-367.
TOSUN, N. Z., (2000). Marka İmajı Oluşturmada Halkla İlişkilerin Rolü ve Önemi. Marmara Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.16, 363-367.
TOSUN, NURHAN. "Marka İmajı Oluşturmada Halkla İlişkilerin Rolü ve Önemi," Marmara Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.16, 363-367, 2000
TOSUN, NURHAN Z. . "Marka İmajı Oluşturmada Halkla İlişkilerin Rolü ve Önemi." Marmara Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.16, pp.363-367, 2000
TOSUN, N. Z. (2000) . "Marka İmajı Oluşturmada Halkla İlişkilerin Rolü ve Önemi." Marmara Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.16, pp.363-367.
@article{article, author={NURHAN ZEYNEP TOSUN}, title={Marka İmajı Oluşturmada Halkla İlişkilerin Rolü ve Önemi}, journal={Marmara Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi Dergisi}, year=2000, pages={363-367} }