O. Baytar, "Türkiye’de Siyaset Ve Ekonominin Medyaya Etkisi," In 1946’dan Günümüze Medya ve Siyaset , Kocaeli: Üniversite Yayınları, 2015, pp.149-182.
Baytar, O. Türkiye’de Siyaset Ve Ekonominin Medyaya Etkisi. 2015. In 1946’dan Günümüze Medya ve Siyaset , Üniversite Yayınları, Kocaeli, 149-182.
Baytar, O., (2015). Türkiye’de Siyaset Ve Ekonominin Medyaya Etkisi. 1946’dan Günümüze Medya ve Siyaset (pp.149-182), Kocaeli: Üniversite Yayınları.
Baytar, ORHAN. "Türkiye’de Siyaset Ve Ekonominin Medyaya Etkisi." In 1946’dan Günümüze Medya ve Siyaset , 149-182. Kocaeli: Üniversite Yayınları, 2015
Baytar, ORHAN. "Türkiye’de Siyaset Ve Ekonominin Medyaya Etkisi." 1946’dan Günümüze Medya ve Siyaset , Üniversite Yayınları, 2015, pp.149-182.
Baytar, O. (2015) "Türkiye’de Siyaset Ve Ekonominin Medyaya Etkisi", 1946’dan Günümüze Medya ve Siyaset . Kocaeli: Üniversite Yayınları.
@bookchapter{bookchapter, author ={ORHAN BAYTAR}, chaptertitle={Türkiye’de Siyaset Ve Ekonominin Medyaya Etkisi}, booktitle={ 1946’dan Günümüze Medya ve Siyaset}, publisher={Üniversite Yayınları}, city={Kocaeli},year={2015} }