G. KELEMCİ And G. GÜSAN KÖSE, "Özel Alışveriş Siteleri Markanın Algılanan Faydası Üzerinde Nasıl Bir Etki Yaratıyor? Lüks Marka Temelinde Bir Analiz," Congress on International Economic and Administrative Perspectives (CIEP): New Regional Visions , 2016
KELEMCİ, G. And GÜSAN KÖSE, G. 2016. Özel Alışveriş Siteleri Markanın Algılanan Faydası Üzerinde Nasıl Bir Etki Yaratıyor? Lüks Marka Temelinde Bir Analiz. Congress on International Economic and Administrative Perspectives (CIEP): New Regional Visions .
KELEMCİ, G., & GÜSAN KÖSE, G., (2016). Özel Alışveriş Siteleri Markanın Algılanan Faydası Üzerinde Nasıl Bir Etki Yaratıyor? Lüks Marka Temelinde Bir Analiz . Congress on International Economic and Administrative Perspectives (CIEP): New Regional Visions
KELEMCİ, GÜLPINAR, And GÖZDE GÜSAN KÖSE. "Özel Alışveriş Siteleri Markanın Algılanan Faydası Üzerinde Nasıl Bir Etki Yaratıyor? Lüks Marka Temelinde Bir Analiz," Congress on International Economic and Administrative Perspectives (CIEP): New Regional Visions, 2016
KELEMCİ, GÜLPINAR And GÜSAN KÖSE, GÖZDE G. . "Özel Alışveriş Siteleri Markanın Algılanan Faydası Üzerinde Nasıl Bir Etki Yaratıyor? Lüks Marka Temelinde Bir Analiz." Congress on International Economic and Administrative Perspectives (CIEP): New Regional Visions , 2016
KELEMCİ, G. And GÜSAN KÖSE, G. (2016) . "Özel Alışveriş Siteleri Markanın Algılanan Faydası Üzerinde Nasıl Bir Etki Yaratıyor? Lüks Marka Temelinde Bir Analiz." Congress on International Economic and Administrative Perspectives (CIEP): New Regional Visions .
@conferencepaper{conferencepaper, author={GÜLPINAR KELEMCİ And author={GÖZDE GÜSAN KÖSE}, title={Özel Alışveriş Siteleri Markanın Algılanan Faydası Üzerinde Nasıl Bir Etki Yaratıyor? Lüks Marka Temelinde Bir Analiz}, congress name={Congress on International Economic and Administrative Perspectives (CIEP): New Regional Visions}, city={}, country={}, year={2016}}