B. Özkaya, "Marka Yönetiminde Araştırma: Fonksiyonel Manyetik Rezonans Görüntüleme Tekniği," Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.2, no.1, pp.24-47, 2015
Özkaya, B. 2015. Marka Yönetiminde Araştırma: Fonksiyonel Manyetik Rezonans Görüntüleme Tekniği. Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.2, no.1 , 24-47.
Özkaya, B., (2015). Marka Yönetiminde Araştırma: Fonksiyonel Manyetik Rezonans Görüntüleme Tekniği. Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.2, no.1, 24-47.
Özkaya, BETÜL. "Marka Yönetiminde Araştırma: Fonksiyonel Manyetik Rezonans Görüntüleme Tekniği," Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.2, no.1, 24-47, 2015
Özkaya, BETÜL. "Marka Yönetiminde Araştırma: Fonksiyonel Manyetik Rezonans Görüntüleme Tekniği." Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.2, no.1, pp.24-47, 2015
Özkaya, B. (2015) . "Marka Yönetiminde Araştırma: Fonksiyonel Manyetik Rezonans Görüntüleme Tekniği." Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.2, no.1, pp.24-47.
@article{article, author={BETÜL ÖZKAYA}, title={Marka Yönetiminde Araştırma: Fonksiyonel Manyetik Rezonans Görüntüleme Tekniği}, journal={Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi}, year=2015, pages={24-47} }