Ş. DÜNDAR Et Al. , "Sosyal Bilgiler Dersi Öğrenme Ortamlarının Yapılandırmacı Özellikler Açısından Değerlendirilmesi: Öğrenci Algıları," Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.7, pp.154-175, 2017
DÜNDAR, Ş. Et Al. 2017. Sosyal Bilgiler Dersi Öğrenme Ortamlarının Yapılandırmacı Özellikler Açısından Değerlendirilmesi: Öğrenci Algıları. Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.7 , 154-175.
DÜNDAR, Ş., KABAPINAR, Y., & DENİZ, L., (2017). Sosyal Bilgiler Dersi Öğrenme Ortamlarının Yapılandırmacı Özellikler Açısından Değerlendirilmesi: Öğrenci Algıları. Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.7, 154-175.
DÜNDAR, ŞAHİN, YÜCEL KABAPINAR, And LEVENT DENİZ. "Sosyal Bilgiler Dersi Öğrenme Ortamlarının Yapılandırmacı Özellikler Açısından Değerlendirilmesi: Öğrenci Algıları," Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.7, 154-175, 2017
DÜNDAR, ŞAHİN Et Al. "Sosyal Bilgiler Dersi Öğrenme Ortamlarının Yapılandırmacı Özellikler Açısından Değerlendirilmesi: Öğrenci Algıları." Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.7, pp.154-175, 2017
DÜNDAR, Ş. KABAPINAR, Y. And DENİZ, L. (2017) . "Sosyal Bilgiler Dersi Öğrenme Ortamlarının Yapılandırmacı Özellikler Açısından Değerlendirilmesi: Öğrenci Algıları." Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.7, pp.154-175.
@article{article, author={ŞAHİN DÜNDAR Et Al. }, title={Sosyal Bilgiler Dersi Öğrenme Ortamlarının Yapılandırmacı Özellikler Açısından Değerlendirilmesi: Öğrenci Algıları}, journal={Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2017, pages={154-175} }