A. Özbek And T. Torun, "Determining the Levels of Marketing Activities in the Digital Environment," Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi , vol.56, no.3, pp.1871-1893, 2021
Özbek, A. And Torun, T. 2021. Determining the Levels of Marketing Activities in the Digital Environment. Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi , vol.56, no.3 , 1871-1893.
Özbek, A., & Torun, T., (2021). Determining the Levels of Marketing Activities in the Digital Environment. Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi , vol.56, no.3, 1871-1893.
Özbek, AHMET, And Tolga Torun. "Determining the Levels of Marketing Activities in the Digital Environment," Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi , vol.56, no.3, 1871-1893, 2021
Özbek, AHMET And Torun, Tolga. "Determining the Levels of Marketing Activities in the Digital Environment." Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi , vol.56, no.3, pp.1871-1893, 2021
Özbek, A. And Torun, T. (2021) . "Determining the Levels of Marketing Activities in the Digital Environment." Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi , vol.56, no.3, pp.1871-1893.
@article{article, author={AHMET ÖZBEK And author={Tolga Torun}, title={Determining the Levels of Marketing Activities in the Digital Environment}, journal={Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi Dergisi}, year=2021, pages={1871-1893} }