N. Doğan Et Al. , "Ortaokul Ögrencilerinin Bilimsel Sorgulama Görüsleri: Cinsiyet, Sınıf Düzeyi veOkul Türü Degiskenlerinin Incelenmesi," Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.49, pp.162-189, 2020
Doğan, N. Et Al. 2020. Ortaokul Ögrencilerinin Bilimsel Sorgulama Görüsleri: Cinsiyet, Sınıf Düzeyi veOkul Türü Degiskenlerinin Incelenmesi. Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.49 , 162-189.
Doğan, N., Han Tosunoğlu, Ç., Özer, F., & Akkan, B., (2020). Ortaokul Ögrencilerinin Bilimsel Sorgulama Görüsleri: Cinsiyet, Sınıf Düzeyi veOkul Türü Degiskenlerinin Incelenmesi. Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.49, 162-189.
Doğan, Nihal Et Al. "Ortaokul Ögrencilerinin Bilimsel Sorgulama Görüsleri: Cinsiyet, Sınıf Düzeyi veOkul Türü Degiskenlerinin Incelenmesi," Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.49, 162-189, 2020
Doğan, Nihal Et Al. "Ortaokul Ögrencilerinin Bilimsel Sorgulama Görüsleri: Cinsiyet, Sınıf Düzeyi veOkul Türü Degiskenlerinin Incelenmesi." Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.49, pp.162-189, 2020
Doğan, N. Et Al. (2020) . "Ortaokul Ögrencilerinin Bilimsel Sorgulama Görüsleri: Cinsiyet, Sınıf Düzeyi veOkul Türü Degiskenlerinin Incelenmesi." Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.49, pp.162-189.
@article{article, author={Nihal Doğan Et Al. }, title={Ortaokul Ögrencilerinin Bilimsel Sorgulama Görüsleri: Cinsiyet, Sınıf Düzeyi veOkul Türü Degiskenlerinin Incelenmesi}, journal={Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2020, pages={162-189} }