B. AYDIN SEVİM And S. SEVİM, "İzleyicinin Nabzını Tutmak: Büyük Veri, Tavsiye Algoritmaları ve Netflix," JAMMO (Journal Academic Marketing Mysticism Online) , vol.10, no.36, pp.560-569, 2019
AYDIN SEVİM, B. And SEVİM, S. 2019. İzleyicinin Nabzını Tutmak: Büyük Veri, Tavsiye Algoritmaları ve Netflix. JAMMO (Journal Academic Marketing Mysticism Online) , vol.10, no.36 , 560-569.
AYDIN SEVİM, B., & SEVİM, S., (2019). İzleyicinin Nabzını Tutmak: Büyük Veri, Tavsiye Algoritmaları ve Netflix. JAMMO (Journal Academic Marketing Mysticism Online) , vol.10, no.36, 560-569.
AYDIN SEVİM, BİLGEN, And SEÇKİN SEVİM. "İzleyicinin Nabzını Tutmak: Büyük Veri, Tavsiye Algoritmaları ve Netflix," JAMMO (Journal Academic Marketing Mysticism Online) , vol.10, no.36, 560-569, 2019
AYDIN SEVİM, BİLGEN A. And SEVİM, SEÇKİN. "İzleyicinin Nabzını Tutmak: Büyük Veri, Tavsiye Algoritmaları ve Netflix." JAMMO (Journal Academic Marketing Mysticism Online) , vol.10, no.36, pp.560-569, 2019
AYDIN SEVİM, B. And SEVİM, S. (2019) . "İzleyicinin Nabzını Tutmak: Büyük Veri, Tavsiye Algoritmaları ve Netflix." JAMMO (Journal Academic Marketing Mysticism Online) , vol.10, no.36, pp.560-569.
@article{article, author={BİLGEN AYDIN SEVİM And author={SEÇKİN SEVİM}, title={İzleyicinin Nabzını Tutmak: Büyük Veri, Tavsiye Algoritmaları ve Netflix}, journal={JAMMO (Journal Academic Marketing Mysticism Online)}, year=2019, pages={560-569} }