H. Eşkin And F. BEKİROĞLU, "Öğretim sürecinde oluşturulan argüman ortamlarının öğrencilerin dinamik kavramlarını öğrenmelerine etkisi," 7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Konferansı , Turkey, 2006
Eşkin, H. And BEKİROĞLU, F. 2006. Öğretim sürecinde oluşturulan argüman ortamlarının öğrencilerin dinamik kavramlarını öğrenmelerine etkisi. 7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Konferansı , (Turkey).
Eşkin, H., & BEKİROĞLU, F., (2006). Öğretim sürecinde oluşturulan argüman ortamlarının öğrencilerin dinamik kavramlarını öğrenmelerine etkisi . 7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Konferansı, Turkey
Eşkin, Handan, And FERAL BEKİROĞLU. "Öğretim sürecinde oluşturulan argüman ortamlarının öğrencilerin dinamik kavramlarını öğrenmelerine etkisi," 7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Konferansı, Turkey, 2006
Eşkin, Handan And BEKİROĞLU, FERAL. "Öğretim sürecinde oluşturulan argüman ortamlarının öğrencilerin dinamik kavramlarını öğrenmelerine etkisi." 7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Konferansı , Turkey, 2006
Eşkin, H. And BEKİROĞLU, F. (2006) . "Öğretim sürecinde oluşturulan argüman ortamlarının öğrencilerin dinamik kavramlarını öğrenmelerine etkisi." 7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Konferansı , Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Handan Eşkin And author={FERAL BEKİROĞLU}, title={Öğretim sürecinde oluşturulan argüman ortamlarının öğrencilerin dinamik kavramlarını öğrenmelerine etkisi}, congress name={7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Konferansı}, city={}, country={Turkey}, year={2006}}