G. KELEMCİ, "perakendeci Markalarında Satınalma Davranışı-Tüketicinin Bu Markaları Satınalmasına Etki Eden Belli Başlı Faktörler," Türkiye Private Label Perakende Dergisi , vol.1, pp.16-25, 2004
KELEMCİ, G. 2004. perakendeci Markalarında Satınalma Davranışı-Tüketicinin Bu Markaları Satınalmasına Etki Eden Belli Başlı Faktörler. Türkiye Private Label Perakende Dergisi , vol.1 , 16-25.
KELEMCİ, G., (2004). perakendeci Markalarında Satınalma Davranışı-Tüketicinin Bu Markaları Satınalmasına Etki Eden Belli Başlı Faktörler. Türkiye Private Label Perakende Dergisi , vol.1, 16-25.
KELEMCİ, GÜLPINAR. "perakendeci Markalarında Satınalma Davranışı-Tüketicinin Bu Markaları Satınalmasına Etki Eden Belli Başlı Faktörler," Türkiye Private Label Perakende Dergisi , vol.1, 16-25, 2004
KELEMCİ, GÜLPINAR. "perakendeci Markalarında Satınalma Davranışı-Tüketicinin Bu Markaları Satınalmasına Etki Eden Belli Başlı Faktörler." Türkiye Private Label Perakende Dergisi , vol.1, pp.16-25, 2004
KELEMCİ, G. (2004) . "perakendeci Markalarında Satınalma Davranışı-Tüketicinin Bu Markaları Satınalmasına Etki Eden Belli Başlı Faktörler." Türkiye Private Label Perakende Dergisi , vol.1, pp.16-25.
@article{article, author={GÜLPINAR KELEMCİ}, title={perakendeci Markalarında Satınalma Davranışı-Tüketicinin Bu Markaları Satınalmasına Etki Eden Belli Başlı Faktörler}, journal={Türkiye Private Label Perakende Dergisi}, year=2004, pages={16-25} }