H. şekerci Et Al. , "Storyline Yaklaşımına Dayalı Etkinliklerin İlkokul Sosyal Bilgiler Dersindeki Etkililiğinin İncelenmesi," Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , pp.57-69, 2018
şekerci, H. Et Al. 2018. Storyline Yaklaşımına Dayalı Etkinliklerin İlkokul Sosyal Bilgiler Dersindeki Etkililiğinin İncelenmesi. Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , 57-69.
şekerci, H., DOĞAN, M. C., & KABAPINAR, Y., (2018). Storyline Yaklaşımına Dayalı Etkinliklerin İlkokul Sosyal Bilgiler Dersindeki Etkililiğinin İncelenmesi. Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , 57-69.
şekerci, Hanefi, MİDRABİ CİHANGİR DOĞAN, And YÜCEL KABAPINAR. "Storyline Yaklaşımına Dayalı Etkinliklerin İlkokul Sosyal Bilgiler Dersindeki Etkililiğinin İncelenmesi," Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , 57-69, 2018
şekerci, Hanefi Et Al. "Storyline Yaklaşımına Dayalı Etkinliklerin İlkokul Sosyal Bilgiler Dersindeki Etkililiğinin İncelenmesi." Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , pp.57-69, 2018
şekerci, H. DOĞAN, M. C. And KABAPINAR, Y. (2018) . "Storyline Yaklaşımına Dayalı Etkinliklerin İlkokul Sosyal Bilgiler Dersindeki Etkililiğinin İncelenmesi." Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , pp.57-69.
@article{article, author={Hanefi şekerci Et Al. }, title={Storyline Yaklaşımına Dayalı Etkinliklerin İlkokul Sosyal Bilgiler Dersindeki Etkililiğinin İncelenmesi}, journal={Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2018, pages={57-69} }