T. TUNCALI YAMAN And N. BİLİK, "İlişkisel Pazarlamanın Müşteri Sadakatine Etkisi: Hazır Giyim Sektörü Örneği," İktisadi ve İdari Yaklaşımlar Dergisi , vol.2, no.1, 2020
TUNCALI YAMAN, T. And BİLİK, N. 2020. İlişkisel Pazarlamanın Müşteri Sadakatine Etkisi: Hazır Giyim Sektörü Örneği. İktisadi ve İdari Yaklaşımlar Dergisi , vol.2, no.1 .
TUNCALI YAMAN, T., & BİLİK, N., (2020). İlişkisel Pazarlamanın Müşteri Sadakatine Etkisi: Hazır Giyim Sektörü Örneği. İktisadi ve İdari Yaklaşımlar Dergisi , vol.2, no.1.
TUNCALI YAMAN, TUTKU, And NUMAN BİLİK. "İlişkisel Pazarlamanın Müşteri Sadakatine Etkisi: Hazır Giyim Sektörü Örneği," İktisadi ve İdari Yaklaşımlar Dergisi , vol.2, no.1, 2020
TUNCALI YAMAN, TUTKU T. And BİLİK, NUMAN. "İlişkisel Pazarlamanın Müşteri Sadakatine Etkisi: Hazır Giyim Sektörü Örneği." İktisadi ve İdari Yaklaşımlar Dergisi , vol.2, no.1, 2020
TUNCALI YAMAN, T. And BİLİK, N. (2020) . "İlişkisel Pazarlamanın Müşteri Sadakatine Etkisi: Hazır Giyim Sektörü Örneği." İktisadi ve İdari Yaklaşımlar Dergisi , vol.2, no.1.
@article{article, author={TUTKU TUNCALI YAMAN And author={NUMAN BİLİK}, title={İlişkisel Pazarlamanın Müşteri Sadakatine Etkisi: Hazır Giyim Sektörü Örneği}, journal={İktisadi ve İdari Yaklaşımlar Dergisi}, year=2020}