F. Önen Öztürk And H. Bayram, "İki Farklı Yaklaşıma Dayalı Bilimin Doğası Öğretiminin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kavram Yanılgılarının Giderilmesindeki Etkisi," Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.45, pp.115-135, 2017
Önen Öztürk, F. And Bayram, H. 2017. İki Farklı Yaklaşıma Dayalı Bilimin Doğası Öğretiminin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kavram Yanılgılarının Giderilmesindeki Etkisi. Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.45 , 115-135.
Önen Öztürk, F., & Bayram, H., (2017). İki Farklı Yaklaşıma Dayalı Bilimin Doğası Öğretiminin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kavram Yanılgılarının Giderilmesindeki Etkisi. Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.45, 115-135.
Önen Öztürk, FATMA, And HALE BAYRAM. "İki Farklı Yaklaşıma Dayalı Bilimin Doğası Öğretiminin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kavram Yanılgılarının Giderilmesindeki Etkisi," Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.45, 115-135, 2017
Önen Öztürk, FATMA Ö. And Bayram, HALE. "İki Farklı Yaklaşıma Dayalı Bilimin Doğası Öğretiminin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kavram Yanılgılarının Giderilmesindeki Etkisi." Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.45, pp.115-135, 2017
Önen Öztürk, F. And Bayram, H. (2017) . "İki Farklı Yaklaşıma Dayalı Bilimin Doğası Öğretiminin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kavram Yanılgılarının Giderilmesindeki Etkisi." Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.45, pp.115-135.
@article{article, author={FATMA ÖNEN ÖZTÜRK And author={HALE BAYRAM}, title={İki Farklı Yaklaşıma Dayalı Bilimin Doğası Öğretiminin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kavram Yanılgılarının Giderilmesindeki Etkisi}, journal={Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi}, year=2017, pages={115-135} }