G. Kelemci Et Al. , "TÜKETİCİ RUH HALİ - HEDONİK TÜKETİM VE ÜRÜNE ÖDENMEK İSTENEN BEDEL (FİYAT) ARASINDAKİ İLİŞKİLERDE KİŞİLİK BOYUTU OLARAK HİSLERE/DENEYİME AÇIKLIĞIN ROLÜ," Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.13, no.2, pp.225-253, 2020
Kelemci, G. Et Al. 2020. TÜKETİCİ RUH HALİ - HEDONİK TÜKETİM VE ÜRÜNE ÖDENMEK İSTENEN BEDEL (FİYAT) ARASINDAKİ İLİŞKİLERDE KİŞİLİK BOYUTU OLARAK HİSLERE/DENEYİME AÇIKLIĞIN ROLÜ. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.13, no.2 , 225-253.
Kelemci, G., Güsan Köse, G., & Alp, A., (2020). TÜKETİCİ RUH HALİ - HEDONİK TÜKETİM VE ÜRÜNE ÖDENMEK İSTENEN BEDEL (FİYAT) ARASINDAKİ İLİŞKİLERDE KİŞİLİK BOYUTU OLARAK HİSLERE/DENEYİME AÇIKLIĞIN ROLÜ. Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.13, no.2, 225-253.
Kelemci, GÜLPINAR, GÖZDE GÜSAN KÖSE, And Ayça Alp. "TÜKETİCİ RUH HALİ - HEDONİK TÜKETİM VE ÜRÜNE ÖDENMEK İSTENEN BEDEL (FİYAT) ARASINDAKİ İLİŞKİLERDE KİŞİLİK BOYUTU OLARAK HİSLERE/DENEYİME AÇIKLIĞIN ROLÜ," Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.13, no.2, 225-253, 2020
Kelemci, GÜLPINAR Et Al. "TÜKETİCİ RUH HALİ - HEDONİK TÜKETİM VE ÜRÜNE ÖDENMEK İSTENEN BEDEL (FİYAT) ARASINDAKİ İLİŞKİLERDE KİŞİLİK BOYUTU OLARAK HİSLERE/DENEYİME AÇIKLIĞIN ROLÜ." Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.13, no.2, pp.225-253, 2020
Kelemci, G. Güsan Köse, G. And Alp, A. (2020) . "TÜKETİCİ RUH HALİ - HEDONİK TÜKETİM VE ÜRÜNE ÖDENMEK İSTENEN BEDEL (FİYAT) ARASINDAKİ İLİŞKİLERDE KİŞİLİK BOYUTU OLARAK HİSLERE/DENEYİME AÇIKLIĞIN ROLÜ." Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi , vol.13, no.2, pp.225-253.
@article{article, author={GÜLPINAR KELEMCİ Et Al. }, title={TÜKETİCİ RUH HALİ - HEDONİK TÜKETİM VE ÜRÜNE ÖDENMEK İSTENEN BEDEL (FİYAT) ARASINDAKİ İLİŞKİLERDE KİŞİLİK BOYUTU OLARAK HİSLERE/DENEYİME AÇIKLIĞIN ROLÜ}, journal={Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi}, year=2020, pages={225-253} }