S. AYDOĞAN, "Sosyal Medya’dan Sosyal Müşteri İlişkileri Yönetimi’ne," In 21. Yüzyılda Pazarlama ve Yönetim Sezgileri , İstanbul: Detay Yayıncılık, 2013, pp.149-163.
AYDOĞAN, S. Sosyal Medya’dan Sosyal Müşteri İlişkileri Yönetimi’ne. 2013. In 21. Yüzyılda Pazarlama ve Yönetim Sezgileri , Detay Yayıncılık, İstanbul, 149-163.
AYDOĞAN, S., (2013). Sosyal Medya’dan Sosyal Müşteri İlişkileri Yönetimi’ne. 21. Yüzyılda Pazarlama ve Yönetim Sezgileri (pp.149-163), İstanbul: Detay Yayıncılık.
AYDOĞAN, SİBEL. "Sosyal Medya’dan Sosyal Müşteri İlişkileri Yönetimi’ne." In 21. Yüzyılda Pazarlama ve Yönetim Sezgileri , 149-163. İstanbul: Detay Yayıncılık, 2013
AYDOĞAN, SİBEL. "Sosyal Medya’dan Sosyal Müşteri İlişkileri Yönetimi’ne." 21. Yüzyılda Pazarlama ve Yönetim Sezgileri , Detay Yayıncılık, 2013, pp.149-163.
AYDOĞAN, S. (2013) "Sosyal Medya’dan Sosyal Müşteri İlişkileri Yönetimi’ne", 21. Yüzyılda Pazarlama ve Yönetim Sezgileri . İstanbul: Detay Yayıncılık.
@bookchapter{bookchapter, author ={SİBEL AYDOĞAN}, chaptertitle={Sosyal Medya’dan Sosyal Müşteri İlişkileri Yönetimi’ne}, booktitle={ 21. Yüzyılda Pazarlama ve Yönetim Sezgileri}, publisher={Detay Yayıncılık}, city={İstanbul},year={2013} }