Ö. HABİBOĞLU And A. USLU, "Algılanan Lüks Marka Değerinin ve Marka İtibarının Premium Fiyat Ödeme İstekliliği Üzerindeki Etkisi," OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.20, pp.1680-1709, 2019
HABİBOĞLU, Ö. And USLU, A. 2019. Algılanan Lüks Marka Değerinin ve Marka İtibarının Premium Fiyat Ödeme İstekliliği Üzerindeki Etkisi. OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.20 , 1680-1709.
HABİBOĞLU, Ö., & USLU, A., (2019). Algılanan Lüks Marka Değerinin ve Marka İtibarının Premium Fiyat Ödeme İstekliliği Üzerindeki Etkisi. OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.20, 1680-1709.
HABİBOĞLU, ÖZGE, And AYPAR USLU. "Algılanan Lüks Marka Değerinin ve Marka İtibarının Premium Fiyat Ödeme İstekliliği Üzerindeki Etkisi," OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.20, 1680-1709, 2019
HABİBOĞLU, ÖZGE And USLU, AYPAR. "Algılanan Lüks Marka Değerinin ve Marka İtibarının Premium Fiyat Ödeme İstekliliği Üzerindeki Etkisi." OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.20, pp.1680-1709, 2019
HABİBOĞLU, Ö. And USLU, A. (2019) . "Algılanan Lüks Marka Değerinin ve Marka İtibarının Premium Fiyat Ödeme İstekliliği Üzerindeki Etkisi." OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.14, no.20, pp.1680-1709.
@article{article, author={ÖZGE HABİBOĞLU And author={AYPAR USLU}, title={Algılanan Lüks Marka Değerinin ve Marka İtibarının Premium Fiyat Ödeme İstekliliği Üzerindeki Etkisi}, journal={OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi}, year=2019, pages={1680-1709} }