B. YILDIZHAN And S. ŞENGÜL, "Öğrencilerinin harflerin anlamı ile ilgili düştükleri kavram yanılgılarının aritmetikten cebire geçiş süreci bağlamında incelenmesi ve öğrencilerin matematik tutumları ve özyeterlikleri ile karşılaştırılması”," .International Symposium on Scoial Science (ASOS Congress). , vol.3, pp.249-268, 2017
YILDIZHAN, B. And ŞENGÜL, S. 2017. Öğrencilerinin harflerin anlamı ile ilgili düştükleri kavram yanılgılarının aritmetikten cebire geçiş süreci bağlamında incelenmesi ve öğrencilerin matematik tutumları ve özyeterlikleri ile karşılaştırılması”. .International Symposium on Scoial Science (ASOS Congress). , 249-268.
YILDIZHAN, B., & ŞENGÜL, S., (2017). Öğrencilerinin harflerin anlamı ile ilgili düştükleri kavram yanılgılarının aritmetikten cebire geçiş süreci bağlamında incelenmesi ve öğrencilerin matematik tutumları ve özyeterlikleri ile karşılaştırılması” . .International Symposium on Scoial Science (ASOS Congress). (pp.249-268).
YILDIZHAN, BERNA, And SARE ŞENGÜL. "Öğrencilerinin harflerin anlamı ile ilgili düştükleri kavram yanılgılarının aritmetikten cebire geçiş süreci bağlamında incelenmesi ve öğrencilerin matematik tutumları ve özyeterlikleri ile karşılaştırılması”," .International Symposium on Scoial Science (ASOS Congress)., 2017
YILDIZHAN, BERNA And ŞENGÜL, SARE. "Öğrencilerinin harflerin anlamı ile ilgili düştükleri kavram yanılgılarının aritmetikten cebire geçiş süreci bağlamında incelenmesi ve öğrencilerin matematik tutumları ve özyeterlikleri ile karşılaştırılması”." .International Symposium on Scoial Science (ASOS Congress). , pp.249-268, 2017
YILDIZHAN, B. And ŞENGÜL, S. (2017) . "Öğrencilerinin harflerin anlamı ile ilgili düştükleri kavram yanılgılarının aritmetikten cebire geçiş süreci bağlamında incelenmesi ve öğrencilerin matematik tutumları ve özyeterlikleri ile karşılaştırılması”." .International Symposium on Scoial Science (ASOS Congress). , pp.249-268.
@conferencepaper{conferencepaper, author={BERNA YILDIZHAN And author={SARE ŞENGÜL}, title={Öğrencilerinin harflerin anlamı ile ilgili düştükleri kavram yanılgılarının aritmetikten cebire geçiş süreci bağlamında incelenmesi ve öğrencilerin matematik tutumları ve özyeterlikleri ile karşılaştırılması”}, congress name={.International Symposium on Scoial Science (ASOS Congress).}, city={}, country={}, year={2017}, pages={249-268} }