Z. ÖREN And A. BENZER, "İkinci/Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Kullanılabilecek Bilgisayar Destekli Dil Öğrenimi ile Göreve Dayalı Dil Öğretiminin Birlikteliği Çerçevesinde Görev Özelliklerine Yönelik Sınıflamalar," International Journal of Languages Education , vol.84, pp.41-64, 2020
ÖREN, Z. And BENZER, A. 2020. İkinci/Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Kullanılabilecek Bilgisayar Destekli Dil Öğrenimi ile Göreve Dayalı Dil Öğretiminin Birlikteliği Çerçevesinde Görev Özelliklerine Yönelik Sınıflamalar. International Journal of Languages Education , vol.84 , 41-64.
ÖREN, Z., & BENZER, A., (2020). İkinci/Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Kullanılabilecek Bilgisayar Destekli Dil Öğrenimi ile Göreve Dayalı Dil Öğretiminin Birlikteliği Çerçevesinde Görev Özelliklerine Yönelik Sınıflamalar. International Journal of Languages Education , vol.84, 41-64.
ÖREN, ZEYNEB, And AHMET BENZER. "İkinci/Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Kullanılabilecek Bilgisayar Destekli Dil Öğrenimi ile Göreve Dayalı Dil Öğretiminin Birlikteliği Çerçevesinde Görev Özelliklerine Yönelik Sınıflamalar," International Journal of Languages Education , vol.84, 41-64, 2020
ÖREN, ZEYNEB And BENZER, AHMET. "İkinci/Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Kullanılabilecek Bilgisayar Destekli Dil Öğrenimi ile Göreve Dayalı Dil Öğretiminin Birlikteliği Çerçevesinde Görev Özelliklerine Yönelik Sınıflamalar." International Journal of Languages Education , vol.84, pp.41-64, 2020
ÖREN, Z. And BENZER, A. (2020) . "İkinci/Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Kullanılabilecek Bilgisayar Destekli Dil Öğrenimi ile Göreve Dayalı Dil Öğretiminin Birlikteliği Çerçevesinde Görev Özelliklerine Yönelik Sınıflamalar." International Journal of Languages Education , vol.84, pp.41-64.
@article{article, author={ZEYNEB ÖREN And author={AHMET BENZER}, title={İkinci/Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Kullanılabilecek Bilgisayar Destekli Dil Öğrenimi ile Göreve Dayalı Dil Öğretiminin Birlikteliği Çerçevesinde Görev Özelliklerine Yönelik Sınıflamalar}, journal={International Journal of Languages Education}, year=2020, pages={41-64} }