C. Ulu And H. Bayram, "Araştırma Sorgulamaya Dayalı Bilim Yazma Aracı Kullanımının Üstbilişsel Bilgi Ve Becerilere Etkisi," Turkish International Journal of Special Education and Guidance Counselling (TIJSEG) , vol.3, pp.68-80, 2014
Ulu, C. And Bayram, H. 2014. Araştırma Sorgulamaya Dayalı Bilim Yazma Aracı Kullanımının Üstbilişsel Bilgi Ve Becerilere Etkisi. Turkish International Journal of Special Education and Guidance Counselling (TIJSEG) , vol.3 , 68-80.
Ulu, C., & Bayram, H., (2014). Araştırma Sorgulamaya Dayalı Bilim Yazma Aracı Kullanımının Üstbilişsel Bilgi Ve Becerilere Etkisi. Turkish International Journal of Special Education and Guidance Counselling (TIJSEG) , vol.3, 68-80.
Ulu, Cüneyt, And HALE BAYRAM. "Araştırma Sorgulamaya Dayalı Bilim Yazma Aracı Kullanımının Üstbilişsel Bilgi Ve Becerilere Etkisi," Turkish International Journal of Special Education and Guidance Counselling (TIJSEG) , vol.3, 68-80, 2014
Ulu, Cüneyt And Bayram, HALE. "Araştırma Sorgulamaya Dayalı Bilim Yazma Aracı Kullanımının Üstbilişsel Bilgi Ve Becerilere Etkisi." Turkish International Journal of Special Education and Guidance Counselling (TIJSEG) , vol.3, pp.68-80, 2014
Ulu, C. And Bayram, H. (2014) . "Araştırma Sorgulamaya Dayalı Bilim Yazma Aracı Kullanımının Üstbilişsel Bilgi Ve Becerilere Etkisi." Turkish International Journal of Special Education and Guidance Counselling (TIJSEG) , vol.3, pp.68-80.
@article{article, author={Cüneyt Ulu And author={HALE BAYRAM}, title={Araştırma Sorgulamaya Dayalı Bilim Yazma Aracı Kullanımının Üstbilişsel Bilgi Ve Becerilere Etkisi}, journal={Turkish International Journal of Special Education and Guidance Counselling (TIJSEG)}, year=2014, pages={68-80} }