E. SAYILGAN, "İletişim Şirketleri İle Sanal Mağazalar Ya da Online Alışveriş Siteleri Arasındaki İşbirliğine Yönelik Bir Araştırma," Digital Communication Impact , 2014
SAYILGAN, E. 2014. İletişim Şirketleri İle Sanal Mağazalar Ya da Online Alışveriş Siteleri Arasındaki İşbirliğine Yönelik Bir Araştırma. Digital Communication Impact .
SAYILGAN, E., (2014). İletişim Şirketleri İle Sanal Mağazalar Ya da Online Alışveriş Siteleri Arasındaki İşbirliğine Yönelik Bir Araştırma . Digital Communication Impact
SAYILGAN, EMİNE. "İletişim Şirketleri İle Sanal Mağazalar Ya da Online Alışveriş Siteleri Arasındaki İşbirliğine Yönelik Bir Araştırma," Digital Communication Impact, 2014
SAYILGAN, EMİNE. "İletişim Şirketleri İle Sanal Mağazalar Ya da Online Alışveriş Siteleri Arasındaki İşbirliğine Yönelik Bir Araştırma." Digital Communication Impact , 2014
SAYILGAN, E. (2014) . "İletişim Şirketleri İle Sanal Mağazalar Ya da Online Alışveriş Siteleri Arasındaki İşbirliğine Yönelik Bir Araştırma." Digital Communication Impact .
@conferencepaper{conferencepaper, author={EMİNE KOYUNCU}, title={İletişim Şirketleri İle Sanal Mağazalar Ya da Online Alışveriş Siteleri Arasındaki İşbirliğine Yönelik Bir Araştırma}, congress name={Digital Communication Impact}, city={}, country={}, year={2014}}