S. ŞENGÜL And N. GENÇ, "Tam Öğrenme Yönteminin İlköğretim Matematik Öğrencilerinin Akademik Başarıları İle Hatırlama Düzeylerine Etkisi," Uludağ Üniversitesi Eğitim Dergisi , vol.18, pp.107-122, 2005
ŞENGÜL, S. And GENÇ, N. 2005. Tam Öğrenme Yönteminin İlköğretim Matematik Öğrencilerinin Akademik Başarıları İle Hatırlama Düzeylerine Etkisi. Uludağ Üniversitesi Eğitim Dergisi , vol.18 , 107-122.
ŞENGÜL, S., & GENÇ, N., (2005). Tam Öğrenme Yönteminin İlköğretim Matematik Öğrencilerinin Akademik Başarıları İle Hatırlama Düzeylerine Etkisi. Uludağ Üniversitesi Eğitim Dergisi , vol.18, 107-122.
ŞENGÜL, SARE, And NİMET GENÇ. "Tam Öğrenme Yönteminin İlköğretim Matematik Öğrencilerinin Akademik Başarıları İle Hatırlama Düzeylerine Etkisi," Uludağ Üniversitesi Eğitim Dergisi , vol.18, 107-122, 2005
ŞENGÜL, SARE And GENÇ, NİMET. "Tam Öğrenme Yönteminin İlköğretim Matematik Öğrencilerinin Akademik Başarıları İle Hatırlama Düzeylerine Etkisi." Uludağ Üniversitesi Eğitim Dergisi , vol.18, pp.107-122, 2005
ŞENGÜL, S. And GENÇ, N. (2005) . "Tam Öğrenme Yönteminin İlköğretim Matematik Öğrencilerinin Akademik Başarıları İle Hatırlama Düzeylerine Etkisi." Uludağ Üniversitesi Eğitim Dergisi , vol.18, pp.107-122.
@article{article, author={SARE ŞENGÜL And author={NİMET GENÇ}, title={Tam Öğrenme Yönteminin İlköğretim Matematik Öğrencilerinin Akademik Başarıları İle Hatırlama Düzeylerine Etkisi}, journal={Uludağ Üniversitesi Eğitim Dergisi}, year=2005, pages={107-122} }