A. USLU And G. KELEMCİ, "Aracı Markalarının Markalama Kararlarındaki Yeri ve Bu Markaların Toptancı, Perakendeci ve Üretici Bazındaki Avantaj ve Dezavantajları," Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi , vol.13, pp.9-13, 2000
USLU, A. And KELEMCİ, G. 2000. Aracı Markalarının Markalama Kararlarındaki Yeri ve Bu Markaların Toptancı, Perakendeci ve Üretici Bazındaki Avantaj ve Dezavantajları. Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi , vol.13 , 9-13.
USLU, A., & KELEMCİ, G., (2000). Aracı Markalarının Markalama Kararlarındaki Yeri ve Bu Markaların Toptancı, Perakendeci ve Üretici Bazındaki Avantaj ve Dezavantajları. Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi , vol.13, 9-13.
USLU, AYPAR, And GÜLPINAR KELEMCİ. "Aracı Markalarının Markalama Kararlarındaki Yeri ve Bu Markaların Toptancı, Perakendeci ve Üretici Bazındaki Avantaj ve Dezavantajları," Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi , vol.13, 9-13, 2000
USLU, AYPAR And KELEMCİ, GÜLPINAR. "Aracı Markalarının Markalama Kararlarındaki Yeri ve Bu Markaların Toptancı, Perakendeci ve Üretici Bazındaki Avantaj ve Dezavantajları." Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi , vol.13, pp.9-13, 2000
USLU, A. And KELEMCİ, G. (2000) . "Aracı Markalarının Markalama Kararlarındaki Yeri ve Bu Markaların Toptancı, Perakendeci ve Üretici Bazındaki Avantaj ve Dezavantajları." Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi , vol.13, pp.9-13.
@article{article, author={AYPAR USLU And author={GÜLPINAR KELEMCİ}, title={Aracı Markalarının Markalama Kararlarındaki Yeri ve Bu Markaların Toptancı, Perakendeci ve Üretici Bazındaki Avantaj ve Dezavantajları}, journal={Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Öneri Dergisi}, year=2000, pages={9-13} }