Ş. COŞKUN And Ş. AKYOL, "Kişilerarası İletişim Açısından, Benlik Sunumunda Yeni Medyanın İşlevi: İnstagram Fenomeni Yeni Gelinler Üzerine Bir Araştırma," In GÖRSEL İMGELERİN BİLİNÇALTI Psikanalitik ve Göstergebilimsel Yaklaşım , İstanbul: Urzeni Yayınevi, 2020, pp.37-65.
COŞKUN, Ş. And AKYOL, Ş. Kişilerarası İletişim Açısından, Benlik Sunumunda Yeni Medyanın İşlevi: İnstagram Fenomeni Yeni Gelinler Üzerine Bir Araştırma. 2020. In GÖRSEL İMGELERİN BİLİNÇALTI Psikanalitik ve Göstergebilimsel Yaklaşım , Urzeni Yayınevi, İstanbul, 37-65.
COŞKUN, Ş., & AKYOL, Ş., (2020). Kişilerarası İletişim Açısından, Benlik Sunumunda Yeni Medyanın İşlevi: İnstagram Fenomeni Yeni Gelinler Üzerine Bir Araştırma. GÖRSEL İMGELERİN BİLİNÇALTI Psikanalitik ve Göstergebilimsel Yaklaşım (pp.37-65), İstanbul: Urzeni Yayınevi.
COŞKUN, ŞEYMA, And ŞEYDA AKYOL. "Kişilerarası İletişim Açısından, Benlik Sunumunda Yeni Medyanın İşlevi: İnstagram Fenomeni Yeni Gelinler Üzerine Bir Araştırma." In GÖRSEL İMGELERİN BİLİNÇALTI Psikanalitik ve Göstergebilimsel Yaklaşım , 37-65. İstanbul: Urzeni Yayınevi, 2020
COŞKUN, ŞEYMA And AKYOL, ŞEYDA. "Kişilerarası İletişim Açısından, Benlik Sunumunda Yeni Medyanın İşlevi: İnstagram Fenomeni Yeni Gelinler Üzerine Bir Araştırma." GÖRSEL İMGELERİN BİLİNÇALTI Psikanalitik ve Göstergebilimsel Yaklaşım , Urzeni Yayınevi, 2020, pp.37-65.
COŞKUN, Ş. And AKYOL, Ş. (2020) "Kişilerarası İletişim Açısından, Benlik Sunumunda Yeni Medyanın İşlevi: İnstagram Fenomeni Yeni Gelinler Üzerine Bir Araştırma", GÖRSEL İMGELERİN BİLİNÇALTI Psikanalitik ve Göstergebilimsel Yaklaşım . İstanbul: Urzeni Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={ŞEYMA COŞKUN And author ={ŞEYDA AKYOL}, chaptertitle={Kişilerarası İletişim Açısından, Benlik Sunumunda Yeni Medyanın İşlevi: İnstagram Fenomeni Yeni Gelinler Üzerine Bir Araştırma}, booktitle={ GÖRSEL İMGELERİN BİLİNÇALTI Psikanalitik ve Göstergebilimsel Yaklaşım}, publisher={Urzeni Yayınevi}, city={İstanbul},year={2020} }