G. Üçüncü Et Al. , "Fen bilimleri dersinde beyin uyumlu öğrenme ortamı ve etkinliklerin değerlendirilmesi," XIII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , Kütahya, Turkey, pp.544-552, 2014
Üçüncü, G. Et Al. 2014. Fen bilimleri dersinde beyin uyumlu öğrenme ortamı ve etkinliklerin değerlendirilmesi. XIII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , (Kütahya, Turkey), 544-552.
Üçüncü, G., Sakız, G., & Ada, S., (2014). Fen bilimleri dersinde beyin uyumlu öğrenme ortamı ve etkinliklerin değerlendirilmesi . XIII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (pp.544-552). Kütahya, Turkey
Üçüncü, Gökşen, GÖNÜL SAKIZ, And Sefer Ada. "Fen bilimleri dersinde beyin uyumlu öğrenme ortamı ve etkinliklerin değerlendirilmesi," XIII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Kütahya, Turkey, 2014
Üçüncü, Gökşen Et Al. "Fen bilimleri dersinde beyin uyumlu öğrenme ortamı ve etkinliklerin değerlendirilmesi." XIII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , Kütahya, Turkey, pp.544-552, 2014
Üçüncü, G. Sakız, G. And Ada, S. (2014) . "Fen bilimleri dersinde beyin uyumlu öğrenme ortamı ve etkinliklerin değerlendirilmesi." XIII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu , Kütahya, Turkey, pp.544-552.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Gökşen Üçüncü Et Al. }, title={Fen bilimleri dersinde beyin uyumlu öğrenme ortamı ve etkinliklerin değerlendirilmesi}, congress name={XIII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu}, city={Kütahya}, country={Turkey}, year={2014}, pages={544-552} }