S. PİRTİNİ Et Al. , "Pazarlama İletişiminde Değer Yaratma Aracı Olarak Sosyal Medya ve Sosyal Ağlar," In Sosyal Medya ve Ağ Toplumu 1 Kitle İletişiminde Yaşanan Değişimler , İstanbul: Grafik Tasarım Yayıncılık Sanayii Limited Şirketi, 2013, pp.203-212.
PİRTİNİ, S. Et Al. Pazarlama İletişiminde Değer Yaratma Aracı Olarak Sosyal Medya ve Sosyal Ağlar. 2013. In Sosyal Medya ve Ağ Toplumu 1 Kitle İletişiminde Yaşanan Değişimler , Grafik Tasarım Yayıncılık Sanayii Limited Şirketi, İstanbul, 203-212.
PİRTİNİ, S., ONURLU, Ö., & TIĞLI, M., (2013). Pazarlama İletişiminde Değer Yaratma Aracı Olarak Sosyal Medya ve Sosyal Ağlar. Sosyal Medya ve Ağ Toplumu 1 Kitle İletişiminde Yaşanan Değişimler (pp.203-212), İstanbul: Grafik Tasarım Yayıncılık Sanayii Limited Şirketi.
PİRTİNİ, SERDAR, ÖZLEN ONURLU, And MEHMET TIĞLI. "Pazarlama İletişiminde Değer Yaratma Aracı Olarak Sosyal Medya ve Sosyal Ağlar." In Sosyal Medya ve Ağ Toplumu 1 Kitle İletişiminde Yaşanan Değişimler , 203-212. İstanbul: Grafik Tasarım Yayıncılık Sanayii Limited Şirketi, 2013
PİRTİNİ, SERDAR Et Al. "Pazarlama İletişiminde Değer Yaratma Aracı Olarak Sosyal Medya ve Sosyal Ağlar." Sosyal Medya ve Ağ Toplumu 1 Kitle İletişiminde Yaşanan Değişimler , Grafik Tasarım Yayıncılık Sanayii Limited Şirketi, 2013, pp.203-212.
PİRTİNİ, S. ONURLU, Ö. And TIĞLI, M. (2013) "Pazarlama İletişiminde Değer Yaratma Aracı Olarak Sosyal Medya ve Sosyal Ağlar", Sosyal Medya ve Ağ Toplumu 1 Kitle İletişiminde Yaşanan Değişimler . İstanbul: Grafik Tasarım Yayıncılık Sanayii Limited Şirketi.
@bookchapter{bookchapter, author ={SERDAR PİRTİNİ Et Al. }, chaptertitle={Pazarlama İletişiminde Değer Yaratma Aracı Olarak Sosyal Medya ve Sosyal Ağlar}, booktitle={ Sosyal Medya ve Ağ Toplumu 1 Kitle İletişiminde Yaşanan Değişimler}, publisher={Grafik Tasarım Yayıncılık Sanayii Limited Şirketi}, city={İstanbul},year={2013} }