E. GÜNER Et Al. , "MARKA DENKLİĞİ İLE SATIN ALMA NİYETİ ARASINDAKİ İLİŞKİDE MARKA TERCİHİNİN ÖNEMİ VE MOBİL TELEFON SEKTÖRÜ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA," Öneri Dergisi , vol.16, no.55, pp.250-285, 2020
GÜNER, E. Et Al. 2020. MARKA DENKLİĞİ İLE SATIN ALMA NİYETİ ARASINDAKİ İLİŞKİDE MARKA TERCİHİNİN ÖNEMİ VE MOBİL TELEFON SEKTÖRÜ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. Öneri Dergisi , vol.16, no.55 , 250-285.
GÜNER, E., KARABIYIK YERDEN, N., & ÖZTEK, M. Y., (2020). MARKA DENKLİĞİ İLE SATIN ALMA NİYETİ ARASINDAKİ İLİŞKİDE MARKA TERCİHİNİN ÖNEMİ VE MOBİL TELEFON SEKTÖRÜ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. Öneri Dergisi , vol.16, no.55, 250-285.
GÜNER, ELİF, NEVİN KARABIYIK YERDEN, And MEHMET YAMAN ÖZTEK. "MARKA DENKLİĞİ İLE SATIN ALMA NİYETİ ARASINDAKİ İLİŞKİDE MARKA TERCİHİNİN ÖNEMİ VE MOBİL TELEFON SEKTÖRÜ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA," Öneri Dergisi , vol.16, no.55, 250-285, 2020
GÜNER, ELİF Et Al. "MARKA DENKLİĞİ İLE SATIN ALMA NİYETİ ARASINDAKİ İLİŞKİDE MARKA TERCİHİNİN ÖNEMİ VE MOBİL TELEFON SEKTÖRÜ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA." Öneri Dergisi , vol.16, no.55, pp.250-285, 2020
GÜNER, E. KARABIYIK YERDEN, N. And ÖZTEK, M. Y. (2020) . "MARKA DENKLİĞİ İLE SATIN ALMA NİYETİ ARASINDAKİ İLİŞKİDE MARKA TERCİHİNİN ÖNEMİ VE MOBİL TELEFON SEKTÖRÜ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA." Öneri Dergisi , vol.16, no.55, pp.250-285.
@article{article, author={ELİF GÜNER Et Al. }, title={MARKA DENKLİĞİ İLE SATIN ALMA NİYETİ ARASINDAKİ İLİŞKİDE MARKA TERCİHİNİN ÖNEMİ VE MOBİL TELEFON SEKTÖRÜ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA}, journal={Öneri Dergisi}, year=2020, pages={250-285} }