G. KELEMCİ Et Al. , "Tüketici Ruh Hali - Hedonik Tüketim ve Ürüne Ödenmek İstenen Bedel (Fiyat) Arasındaki İlişkilerde Kişilik Boyutu Olarak Hislere/Deneyime Açıklığın Rolü," 24. Pazarlama Kongresi , AYDIN/KUŞADASI, Turkey, 2019
KELEMCİ, G. Et Al. 2019. Tüketici Ruh Hali - Hedonik Tüketim ve Ürüne Ödenmek İstenen Bedel (Fiyat) Arasındaki İlişkilerde Kişilik Boyutu Olarak Hislere/Deneyime Açıklığın Rolü. 24. Pazarlama Kongresi , (AYDIN/KUŞADASI, Turkey).
KELEMCİ, G., GÜSAN KÖSE, G., & ALP, A., (2019). Tüketici Ruh Hali - Hedonik Tüketim ve Ürüne Ödenmek İstenen Bedel (Fiyat) Arasındaki İlişkilerde Kişilik Boyutu Olarak Hislere/Deneyime Açıklığın Rolü . 24. Pazarlama Kongresi, AYDIN/KUŞADASI, Turkey
KELEMCİ, GÜLPINAR, GÖZDE GÜSAN KÖSE, And AYÇA ALP. "Tüketici Ruh Hali - Hedonik Tüketim ve Ürüne Ödenmek İstenen Bedel (Fiyat) Arasındaki İlişkilerde Kişilik Boyutu Olarak Hislere/Deneyime Açıklığın Rolü," 24. Pazarlama Kongresi, AYDIN/KUŞADASI, Turkey, 2019
KELEMCİ, GÜLPINAR Et Al. "Tüketici Ruh Hali - Hedonik Tüketim ve Ürüne Ödenmek İstenen Bedel (Fiyat) Arasındaki İlişkilerde Kişilik Boyutu Olarak Hislere/Deneyime Açıklığın Rolü." 24. Pazarlama Kongresi , AYDIN/KUŞADASI, Turkey, 2019
KELEMCİ, G. GÜSAN KÖSE, G. And ALP, A. (2019) . "Tüketici Ruh Hali - Hedonik Tüketim ve Ürüne Ödenmek İstenen Bedel (Fiyat) Arasındaki İlişkilerde Kişilik Boyutu Olarak Hislere/Deneyime Açıklığın Rolü." 24. Pazarlama Kongresi , AYDIN/KUŞADASI, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={GÜLPINAR KELEMCİ Et Al. }, title={Tüketici Ruh Hali - Hedonik Tüketim ve Ürüne Ödenmek İstenen Bedel (Fiyat) Arasındaki İlişkilerde Kişilik Boyutu Olarak Hislere/Deneyime Açıklığın Rolü}, congress name={24. Pazarlama Kongresi}, city={AYDIN/KUŞADASI}, country={Turkey}, year={2019}}