E. TURGUT Et Al. , "SOSYAL MEDYA REKLAMLARINDA TÜKETİCİ ALGILAMALARI İLESATIN ALMA NİYETİ VE AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİM ARASINDAKİİLİŞKİ," Journal of life economics , pp.55-74, 2016
TURGUT, E. Et Al. 2016. SOSYAL MEDYA REKLAMLARINDA TÜKETİCİ ALGILAMALARI İLESATIN ALMA NİYETİ VE AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİM ARASINDAKİİLİŞKİ. Journal of life economics , 55-74.
TURGUT, E., AKYOL, A., & GİRAY, S., (2016). SOSYAL MEDYA REKLAMLARINDA TÜKETİCİ ALGILAMALARI İLESATIN ALMA NİYETİ VE AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİM ARASINDAKİİLİŞKİ. Journal of life economics , 55-74.
TURGUT, ECEHAN, AYŞE AKYOL, And SELAY GİRAY YAKUT. "SOSYAL MEDYA REKLAMLARINDA TÜKETİCİ ALGILAMALARI İLESATIN ALMA NİYETİ VE AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİM ARASINDAKİİLİŞKİ," Journal of life economics , 55-74, 2016
TURGUT, ECEHAN Et Al. "SOSYAL MEDYA REKLAMLARINDA TÜKETİCİ ALGILAMALARI İLESATIN ALMA NİYETİ VE AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİM ARASINDAKİİLİŞKİ." Journal of life economics , pp.55-74, 2016
TURGUT, E. AKYOL, A. And GİRAY, S. (2016) . "SOSYAL MEDYA REKLAMLARINDA TÜKETİCİ ALGILAMALARI İLESATIN ALMA NİYETİ VE AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİM ARASINDAKİİLİŞKİ." Journal of life economics , pp.55-74.
@article{article, author={ECEHAN TURGUT Et Al. }, title={SOSYAL MEDYA REKLAMLARINDA TÜKETİCİ ALGILAMALARI İLESATIN ALMA NİYETİ VE AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİM ARASINDAKİİLİŞKİ}, journal={Journal of life economics}, year=2016, pages={55-74} }