Z. T. KALENDER Et Al. , "Bir Çağrı Merkezinde Müşteri Şikayetlerinin Düşünce Süreçleri İle Değerlendirilmesi," 11. Üretim Araştırmaları Sempozyumu , vol.11, İstanbul, Turkey, pp.265-275, 2011
KALENDER, Z. T. Et Al. 2011. Bir Çağrı Merkezinde Müşteri Şikayetlerinin Düşünce Süreçleri İle Değerlendirilmesi. 11. Üretim Araştırmaları Sempozyumu , (İstanbul, Turkey), 265-275.
KALENDER, Z. T., BİRGÜN, S., & ÖZTEPE, T., (2011). Bir Çağrı Merkezinde Müşteri Şikayetlerinin Düşünce Süreçleri İle Değerlendirilmesi . 11. Üretim Araştırmaları Sempozyumu (pp.265-275). İstanbul, Turkey
KALENDER, ZEYNEP, SEMRA BİRGÜN, And TUBA ÖZTEPE. "Bir Çağrı Merkezinde Müşteri Şikayetlerinin Düşünce Süreçleri İle Değerlendirilmesi," 11. Üretim Araştırmaları Sempozyumu, İstanbul, Turkey, 2011
KALENDER, ZEYNEP T. Et Al. "Bir Çağrı Merkezinde Müşteri Şikayetlerinin Düşünce Süreçleri İle Değerlendirilmesi." 11. Üretim Araştırmaları Sempozyumu , İstanbul, Turkey, pp.265-275, 2011
KALENDER, Z. T. BİRGÜN, S. And ÖZTEPE, T. (2011) . "Bir Çağrı Merkezinde Müşteri Şikayetlerinin Düşünce Süreçleri İle Değerlendirilmesi." 11. Üretim Araştırmaları Sempozyumu , İstanbul, Turkey, pp.265-275.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ZEYNEP TUĞÇE KALENDER Et Al. }, title={Bir Çağrı Merkezinde Müşteri Şikayetlerinin Düşünce Süreçleri İle Değerlendirilmesi}, congress name={11. Üretim Araştırmaları Sempozyumu}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2011}, pages={265-275} }