M. Genç And F. Şahin, "İlköğretim Sekizinci Sınıf Fen Bilgisi Dersinde İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Kullanılmasının Öğrencilerin Problem Çözme Becerilerine Etkisi," M.Ü Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri dergisi. , vol.37, pp.138-155, 2014
Genç, M. And Şahin, F. 2014. İlköğretim Sekizinci Sınıf Fen Bilgisi Dersinde İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Kullanılmasının Öğrencilerin Problem Çözme Becerilerine Etkisi. M.Ü Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri dergisi. , vol.37 , 138-155.
Genç, M., & Şahin, F., (2014). İlköğretim Sekizinci Sınıf Fen Bilgisi Dersinde İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Kullanılmasının Öğrencilerin Problem Çözme Becerilerine Etkisi. M.Ü Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri dergisi. , vol.37, 138-155.
Genç, Murat, And FATMA ŞAHİN. "İlköğretim Sekizinci Sınıf Fen Bilgisi Dersinde İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Kullanılmasının Öğrencilerin Problem Çözme Becerilerine Etkisi," M.Ü Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri dergisi. , vol.37, 138-155, 2014
Genç, Murat And Şahin, FATMA. "İlköğretim Sekizinci Sınıf Fen Bilgisi Dersinde İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Kullanılmasının Öğrencilerin Problem Çözme Becerilerine Etkisi." M.Ü Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri dergisi. , vol.37, pp.138-155, 2014
Genç, M. And Şahin, F. (2014) . "İlköğretim Sekizinci Sınıf Fen Bilgisi Dersinde İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Kullanılmasının Öğrencilerin Problem Çözme Becerilerine Etkisi." M.Ü Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri dergisi. , vol.37, pp.138-155.
@article{article, author={Murat Genç And author={FATMA ŞAHİN}, title={İlköğretim Sekizinci Sınıf Fen Bilgisi Dersinde İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Kullanılmasının Öğrencilerin Problem Çözme Becerilerine Etkisi}, journal={M.Ü Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri dergisi.}, year=2014, pages={138-155} }