M. YÜKSEL And A. GÜNER ÖZTÜRK, "Gestalt Yaklaşımına Dayalı Grup Uygulamasının Üniversite Öğrencilerinin Temas Biçimleri Ve Farkındalık Düzeylerine Etkisi," 4nd World Conference on Educational and Instructional Studies , vol.5, pp.47-59, 2015
YÜKSEL, M. And GÜNER ÖZTÜRK, A. 2015. Gestalt Yaklaşımına Dayalı Grup Uygulamasının Üniversite Öğrencilerinin Temas Biçimleri Ve Farkındalık Düzeylerine Etkisi. 4nd World Conference on Educational and Instructional Studies , 47-59.
YÜKSEL, M., & GÜNER ÖZTÜRK, A., (2015). Gestalt Yaklaşımına Dayalı Grup Uygulamasının Üniversite Öğrencilerinin Temas Biçimleri Ve Farkındalık Düzeylerine Etkisi . 4nd World Conference on Educational and Instructional Studies (pp.47-59).
YÜKSEL, MÜGE, And ASUMAN GÜNER ÖZTÜRK. "Gestalt Yaklaşımına Dayalı Grup Uygulamasının Üniversite Öğrencilerinin Temas Biçimleri Ve Farkındalık Düzeylerine Etkisi," 4nd World Conference on Educational and Instructional Studies, 2015
YÜKSEL, MÜGE And GÜNER ÖZTÜRK, ASUMAN G. . "Gestalt Yaklaşımına Dayalı Grup Uygulamasının Üniversite Öğrencilerinin Temas Biçimleri Ve Farkındalık Düzeylerine Etkisi." 4nd World Conference on Educational and Instructional Studies , pp.47-59, 2015
YÜKSEL, M. And GÜNER ÖZTÜRK, A. (2015) . "Gestalt Yaklaşımına Dayalı Grup Uygulamasının Üniversite Öğrencilerinin Temas Biçimleri Ve Farkındalık Düzeylerine Etkisi." 4nd World Conference on Educational and Instructional Studies , pp.47-59.
@conferencepaper{conferencepaper, author={MÜGE YÜKSEL And author={ASUMAN GÜNER ÖZTÜRK}, title={Gestalt Yaklaşımına Dayalı Grup Uygulamasının Üniversite Öğrencilerinin Temas Biçimleri Ve Farkındalık Düzeylerine Etkisi}, congress name={4nd World Conference on Educational and Instructional Studies}, city={}, country={}, year={2015}, pages={47-59} }