S. Pirtini, "Dağıtım Kanallarında İlişkisel Sermaye Yönetimi," In Pazarlamada Yeni Açılımlarla Üstünlük Sağlama , İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım, 2006, pp.127-132.
Pirtini, S. Dağıtım Kanallarında İlişkisel Sermaye Yönetimi. 2006. In Pazarlamada Yeni Açılımlarla Üstünlük Sağlama , Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, 127-132.
Pirtini, S., (2006). Dağıtım Kanallarında İlişkisel Sermaye Yönetimi. Pazarlamada Yeni Açılımlarla Üstünlük Sağlama (pp.127-132), İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım.
Pirtini, SERDAR. "Dağıtım Kanallarında İlişkisel Sermaye Yönetimi." In Pazarlamada Yeni Açılımlarla Üstünlük Sağlama , 127-132. İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım, 2006
Pirtini, SERDAR. "Dağıtım Kanallarında İlişkisel Sermaye Yönetimi." Pazarlamada Yeni Açılımlarla Üstünlük Sağlama , Beta Basım Yayım Dağıtım, 2006, pp.127-132.
Pirtini, S. (2006) "Dağıtım Kanallarında İlişkisel Sermaye Yönetimi", Pazarlamada Yeni Açılımlarla Üstünlük Sağlama . İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım.
@bookchapter{bookchapter, author ={SERDAR PİRTİNİ}, chaptertitle={Dağıtım Kanallarında İlişkisel Sermaye Yönetimi}, booktitle={ Pazarlamada Yeni Açılımlarla Üstünlük Sağlama}, publisher={Beta Basım Yayım Dağıtım}, city={İstanbul},year={2006} }