A. Tolunay And H. Ekizler, "Analyzing Online Shopping Behavior from the Perspective of Youtube: Do Vlog Content and Vlogger Characteristics Matter," OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.18, no.41, pp.3041-3065, 2021
Tolunay, A. And Ekizler, H. 2021. Analyzing Online Shopping Behavior from the Perspective of Youtube: Do Vlog Content and Vlogger Characteristics Matter. OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.18, no.41 , 3041-3065.
Tolunay, A., & Ekizler, H., (2021). Analyzing Online Shopping Behavior from the Perspective of Youtube: Do Vlog Content and Vlogger Characteristics Matter. OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.18, no.41, 3041-3065.
Tolunay, Aslı, And HÜSEYİN EKİZLER. "Analyzing Online Shopping Behavior from the Perspective of Youtube: Do Vlog Content and Vlogger Characteristics Matter," OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.18, no.41, 3041-3065, 2021
Tolunay, Aslı And Ekizler, HÜSEYİN. "Analyzing Online Shopping Behavior from the Perspective of Youtube: Do Vlog Content and Vlogger Characteristics Matter." OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.18, no.41, pp.3041-3065, 2021
Tolunay, A. And Ekizler, H. (2021) . "Analyzing Online Shopping Behavior from the Perspective of Youtube: Do Vlog Content and Vlogger Characteristics Matter." OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.18, no.41, pp.3041-3065.
@article{article, author={Aslı Tolunay And author={HÜSEYİN EKİZLER}, title={Analyzing Online Shopping Behavior from the Perspective of Youtube: Do Vlog Content and Vlogger Characteristics Matter}, journal={OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi}, year=2021, pages={3041-3065} }