D. ALTAŞ And A. AKYOL, "Şarap Sektöründe Tüketici Bakış Açısıyla Marka Tercihi ve Konumlandırmasının Çok Boyutlu Ölçekleme İle Analizi," 19. Ulusal Pazarlama Kongresi , Turkey, 2014
ALTAŞ, D. And AKYOL, A. 2014. Şarap Sektöründe Tüketici Bakış Açısıyla Marka Tercihi ve Konumlandırmasının Çok Boyutlu Ölçekleme İle Analizi. 19. Ulusal Pazarlama Kongresi , (Turkey).
ALTAŞ, D., & AKYOL, A., (2014). Şarap Sektöründe Tüketici Bakış Açısıyla Marka Tercihi ve Konumlandırmasının Çok Boyutlu Ölçekleme İle Analizi . 19. Ulusal Pazarlama Kongresi, Turkey
ALTAŞ, DİLEK, And AYŞE AKYOL. "Şarap Sektöründe Tüketici Bakış Açısıyla Marka Tercihi ve Konumlandırmasının Çok Boyutlu Ölçekleme İle Analizi," 19. Ulusal Pazarlama Kongresi, Turkey, 2014
ALTAŞ, DİLEK A. And AKYOL, AYŞE. "Şarap Sektöründe Tüketici Bakış Açısıyla Marka Tercihi ve Konumlandırmasının Çok Boyutlu Ölçekleme İle Analizi." 19. Ulusal Pazarlama Kongresi , Turkey, 2014
ALTAŞ, D. And AKYOL, A. (2014) . "Şarap Sektöründe Tüketici Bakış Açısıyla Marka Tercihi ve Konumlandırmasının Çok Boyutlu Ölçekleme İle Analizi." 19. Ulusal Pazarlama Kongresi , Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={DİLEK ALTAŞ KARACA And author={AYŞE AKYOL}, title={Şarap Sektöründe Tüketici Bakış Açısıyla Marka Tercihi ve Konumlandırmasının Çok Boyutlu Ölçekleme İle Analizi}, congress name={19. Ulusal Pazarlama Kongresi}, city={}, country={Turkey}, year={2014}}