B. Özkaya, "Reklamın Satış Etkisinin Ölçülmesinde Kullanılan Ekonometrik Modeller," In Reklamı Anlamak , İstanbul: Cinius Yayınları, 2017, pp.121-164.
Özkaya, B. Reklamın Satış Etkisinin Ölçülmesinde Kullanılan Ekonometrik Modeller. 2017. In Reklamı Anlamak , Cinius Yayınları, İstanbul, 121-164.
Özkaya, B., (2017). Reklamın Satış Etkisinin Ölçülmesinde Kullanılan Ekonometrik Modeller. Reklamı Anlamak (pp.121-164), İstanbul: Cinius Yayınları.
Özkaya, BETÜL. "Reklamın Satış Etkisinin Ölçülmesinde Kullanılan Ekonometrik Modeller." In Reklamı Anlamak , 121-164. İstanbul: Cinius Yayınları, 2017
Özkaya, BETÜL. "Reklamın Satış Etkisinin Ölçülmesinde Kullanılan Ekonometrik Modeller." Reklamı Anlamak , Cinius Yayınları, 2017, pp.121-164.
Özkaya, B. (2017) "Reklamın Satış Etkisinin Ölçülmesinde Kullanılan Ekonometrik Modeller", Reklamı Anlamak . İstanbul: Cinius Yayınları.
@bookchapter{bookchapter, author ={BETÜL ÖZKAYA}, chaptertitle={Reklamın Satış Etkisinin Ölçülmesinde Kullanılan Ekonometrik Modeller}, booktitle={ Reklamı Anlamak}, publisher={Cinius Yayınları}, city={İstanbul},year={2017} }