Z. İ. ERDOĞMUŞ, "Türk Markalarının Uluslararası Pazarlarda Durum Analizi," In Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar ile Üstünlük Sağlama , Beta, 2019, pp.27-42.
ERDOĞMUŞ, Z. İ. Türk Markalarının Uluslararası Pazarlarda Durum Analizi. 2019. In Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar ile Üstünlük Sağlama , Beta, 27-42.
ERDOĞMUŞ, Z. İ., (2019). Türk Markalarının Uluslararası Pazarlarda Durum Analizi. Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar ile Üstünlük Sağlama (pp.27-42), Beta.
ERDOĞMUŞ, ZEYNEP. "Türk Markalarının Uluslararası Pazarlarda Durum Analizi." In Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar ile Üstünlük Sağlama , 27-42. Beta, 2019
ERDOĞMUŞ, ZEYNEP İ. . "Türk Markalarının Uluslararası Pazarlarda Durum Analizi." Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar ile Üstünlük Sağlama , Beta, 2019, pp.27-42.
ERDOĞMUŞ, Z. İ. (2019) "Türk Markalarının Uluslararası Pazarlarda Durum Analizi", Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar ile Üstünlük Sağlama . Beta.
@bookchapter{bookchapter, author ={ZEYNEP İREM ERDOĞMUŞ}, chaptertitle={Türk Markalarının Uluslararası Pazarlarda Durum Analizi}, booktitle={ Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar ile Üstünlük Sağlama}, publisher={Beta}, city={},year={2019} }