M. ÇAKIR And G. Erkan, "Biyoloji Öğretiminde Ters-Yüz Öğretim Modelinin Öğrenenlerin Akademik Başarıları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi," 16. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi , Ankara, Turkey, pp.38-43, 2023
ÇAKIR, M. And Erkan, G. 2023. Biyoloji Öğretiminde Ters-Yüz Öğretim Modelinin Öğrenenlerin Akademik Başarıları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi. 16. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi , (Ankara, Turkey), 38-43.
ÇAKIR, M., & Erkan, G., (2023). Biyoloji Öğretiminde Ters-Yüz Öğretim Modelinin Öğrenenlerin Akademik Başarıları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi . 16. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi (pp.38-43). Ankara, Turkey
ÇAKIR, MUSTAFA, And Gökalp Erkan. "Biyoloji Öğretiminde Ters-Yüz Öğretim Modelinin Öğrenenlerin Akademik Başarıları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi," 16. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Ankara, Turkey, 2023
ÇAKIR, MUSTAFA And Erkan, Gökalp. "Biyoloji Öğretiminde Ters-Yüz Öğretim Modelinin Öğrenenlerin Akademik Başarıları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi." 16. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi , Ankara, Turkey, pp.38-43, 2023
ÇAKIR, M. And Erkan, G. (2023) . "Biyoloji Öğretiminde Ters-Yüz Öğretim Modelinin Öğrenenlerin Akademik Başarıları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi." 16. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi , Ankara, Turkey, pp.38-43.
@conferencepaper{conferencepaper, author={MUSTAFA ÇAKIR And author={Gökalp Erkan}, title={Biyoloji Öğretiminde Ters-Yüz Öğretim Modelinin Öğrenenlerin Akademik Başarıları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi}, congress name={16. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2023}, pages={38-43} }