E. ÖZGEN And G. ÜLGER, "Varolan Gerçeklik ve Sunulan Gerçeklik Açısından reklamın Aldatıcılığı Üzerine Bir Değerlendirme," İletişim çalışmaları dergisi , 2007
ÖZGEN, E. And ÜLGER, G. 2007. Varolan Gerçeklik ve Sunulan Gerçeklik Açısından reklamın Aldatıcılığı Üzerine Bir Değerlendirme. İletişim çalışmaları dergisi .
ÖZGEN, E., & ÜLGER, G., (2007). Varolan Gerçeklik ve Sunulan Gerçeklik Açısından reklamın Aldatıcılığı Üzerine Bir Değerlendirme. İletişim çalışmaları dergisi .
ÖZGEN, EBRU, And GÜRDAL ÜLGER. "Varolan Gerçeklik ve Sunulan Gerçeklik Açısından reklamın Aldatıcılığı Üzerine Bir Değerlendirme," İletişim çalışmaları dergisi , 2007
ÖZGEN, EBRU And ÜLGER, GÜRDAL. "Varolan Gerçeklik ve Sunulan Gerçeklik Açısından reklamın Aldatıcılığı Üzerine Bir Değerlendirme." İletişim çalışmaları dergisi , 2007
ÖZGEN, E. And ÜLGER, G. (2007) . "Varolan Gerçeklik ve Sunulan Gerçeklik Açısından reklamın Aldatıcılığı Üzerine Bir Değerlendirme." İletişim çalışmaları dergisi .
@article{article, author={EBRU ÖZGEN And author={GÜRDAL ÜLGER}, title={Varolan Gerçeklik ve Sunulan Gerçeklik Açısından reklamın Aldatıcılığı Üzerine Bir Değerlendirme}, journal={İletişim çalışmaları dergisi}, year=2007}