C. AYSUNA TÜRKYILMAZ Et Al. , "Perakendeci Mağaza Özelliklerinin Tüketicilerin Perakendeci Markasına Karşı Tutumları ve Satın Alma Niyetleri Üzerindeki Etkisi," Öneri Dergisi , vol.12, pp.287-305, 2016
AYSUNA TÜRKYILMAZ, C. Et Al. 2016. Perakendeci Mağaza Özelliklerinin Tüketicilerin Perakendeci Markasına Karşı Tutumları ve Satın Alma Niyetleri Üzerindeki Etkisi. Öneri Dergisi , vol.12 , 287-305.
AYSUNA TÜRKYILMAZ, C., AYDOĞAN, S., & GÜRDAL, S., (2016). Perakendeci Mağaza Özelliklerinin Tüketicilerin Perakendeci Markasına Karşı Tutumları ve Satın Alma Niyetleri Üzerindeki Etkisi. Öneri Dergisi , vol.12, 287-305.
AYSUNA TÜRKYILMAZ, CEYDA, SİBEL AYDOĞAN, And SAHAVET GÜRDAL. "Perakendeci Mağaza Özelliklerinin Tüketicilerin Perakendeci Markasına Karşı Tutumları ve Satın Alma Niyetleri Üzerindeki Etkisi," Öneri Dergisi , vol.12, 287-305, 2016
AYSUNA TÜRKYILMAZ, CEYDA A. Et Al. "Perakendeci Mağaza Özelliklerinin Tüketicilerin Perakendeci Markasına Karşı Tutumları ve Satın Alma Niyetleri Üzerindeki Etkisi." Öneri Dergisi , vol.12, pp.287-305, 2016
AYSUNA TÜRKYILMAZ, C. AYDOĞAN, S. And GÜRDAL, S. (2016) . "Perakendeci Mağaza Özelliklerinin Tüketicilerin Perakendeci Markasına Karşı Tutumları ve Satın Alma Niyetleri Üzerindeki Etkisi." Öneri Dergisi , vol.12, pp.287-305.
@article{article, author={CEYDA AYSUNA TÜRKYILMAZ Et Al. }, title={Perakendeci Mağaza Özelliklerinin Tüketicilerin Perakendeci Markasına Karşı Tutumları ve Satın Alma Niyetleri Üzerindeki Etkisi}, journal={Öneri Dergisi}, year=2016, pages={287-305} }