N. O. Bakır, "Tüketicilerin Alışveriş Merkezi Tercih Etme Unsurlarının İlişkiyi Sürdürme İsteklerine ve Sadakate Etkisi: Capacity ve Carousel Alışveriş Merkezleri Örnekleri," Beykoz Akademi Dergisi , vol.7, no.1, pp.36-61, 2019
Bakır, N. O. 2019. Tüketicilerin Alışveriş Merkezi Tercih Etme Unsurlarının İlişkiyi Sürdürme İsteklerine ve Sadakate Etkisi: Capacity ve Carousel Alışveriş Merkezleri Örnekleri. Beykoz Akademi Dergisi , vol.7, no.1 , 36-61.
Bakır, N. O., (2019). Tüketicilerin Alışveriş Merkezi Tercih Etme Unsurlarının İlişkiyi Sürdürme İsteklerine ve Sadakate Etkisi: Capacity ve Carousel Alışveriş Merkezleri Örnekleri. Beykoz Akademi Dergisi , vol.7, no.1, 36-61.
Bakır, NURETTİN. "Tüketicilerin Alışveriş Merkezi Tercih Etme Unsurlarının İlişkiyi Sürdürme İsteklerine ve Sadakate Etkisi: Capacity ve Carousel Alışveriş Merkezleri Örnekleri," Beykoz Akademi Dergisi , vol.7, no.1, 36-61, 2019
Bakır, NURETTİN O. . "Tüketicilerin Alışveriş Merkezi Tercih Etme Unsurlarının İlişkiyi Sürdürme İsteklerine ve Sadakate Etkisi: Capacity ve Carousel Alışveriş Merkezleri Örnekleri." Beykoz Akademi Dergisi , vol.7, no.1, pp.36-61, 2019
Bakır, N. O. (2019) . "Tüketicilerin Alışveriş Merkezi Tercih Etme Unsurlarının İlişkiyi Sürdürme İsteklerine ve Sadakate Etkisi: Capacity ve Carousel Alışveriş Merkezleri Örnekleri." Beykoz Akademi Dergisi , vol.7, no.1, pp.36-61.
@article{article, author={NURETTİN OZAN BAKIR}, title={Tüketicilerin Alışveriş Merkezi Tercih Etme Unsurlarının İlişkiyi Sürdürme İsteklerine ve Sadakate Etkisi: Capacity ve Carousel Alışveriş Merkezleri Örnekleri}, journal={Beykoz Akademi Dergisi}, year=2019, pages={36-61} }