H. TOSYALI And C. S. SÜTCÜ, "TÜRKİYE’DE SOSYAL MEDYA ÜZERİNDEN SİYASAL PROPAGANDA YAPMAK: 2018 CUMHURBAŞKANI SEÇİMİ ÖRNEĞİ," Öneri Dergisi , vol.14, pp.61-89, 2019
TOSYALI, H. And SÜTCÜ, C. S. 2019. TÜRKİYE’DE SOSYAL MEDYA ÜZERİNDEN SİYASAL PROPAGANDA YAPMAK: 2018 CUMHURBAŞKANI SEÇİMİ ÖRNEĞİ. Öneri Dergisi , vol.14 , 61-89.
TOSYALI, H., & SÜTCÜ, C. S., (2019). TÜRKİYE’DE SOSYAL MEDYA ÜZERİNDEN SİYASAL PROPAGANDA YAPMAK: 2018 CUMHURBAŞKANI SEÇİMİ ÖRNEĞİ. Öneri Dergisi , vol.14, 61-89.
TOSYALI, HİKMET, And CEM SEFA SÜTCÜ. "TÜRKİYE’DE SOSYAL MEDYA ÜZERİNDEN SİYASAL PROPAGANDA YAPMAK: 2018 CUMHURBAŞKANI SEÇİMİ ÖRNEĞİ," Öneri Dergisi , vol.14, 61-89, 2019
TOSYALI, HİKMET And SÜTCÜ, CEM S. . "TÜRKİYE’DE SOSYAL MEDYA ÜZERİNDEN SİYASAL PROPAGANDA YAPMAK: 2018 CUMHURBAŞKANI SEÇİMİ ÖRNEĞİ." Öneri Dergisi , vol.14, pp.61-89, 2019
TOSYALI, H. And SÜTCÜ, C. S. (2019) . "TÜRKİYE’DE SOSYAL MEDYA ÜZERİNDEN SİYASAL PROPAGANDA YAPMAK: 2018 CUMHURBAŞKANI SEÇİMİ ÖRNEĞİ." Öneri Dergisi , vol.14, pp.61-89.
@article{article, author={HİKMET TOSYALI And author={CEM SEFA SÜTCÜ}, title={TÜRKİYE’DE SOSYAL MEDYA ÜZERİNDEN SİYASAL PROPAGANDA YAPMAK: 2018 CUMHURBAŞKANI SEÇİMİ ÖRNEĞİ}, journal={Öneri Dergisi}, year=2019, pages={61-89} }