N. O. BAKIR And G. SAFARZADE, "MARKA İTİBARININ DAHA FAZLA ÖDEME NİYETİNE ETKİSİ: MARKA AŞKININ ARACILIK ROLÜ VE NIKE MARKASI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA," Aurum Sosyal Bilimler Dergisi , vol.5, no.2, pp.149-172, 2020
BAKIR, N. O. And SAFARZADE, G. 2020. MARKA İTİBARININ DAHA FAZLA ÖDEME NİYETİNE ETKİSİ: MARKA AŞKININ ARACILIK ROLÜ VE NIKE MARKASI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. Aurum Sosyal Bilimler Dergisi , vol.5, no.2 , 149-172.
BAKIR, N. O., & SAFARZADE, G., (2020). MARKA İTİBARININ DAHA FAZLA ÖDEME NİYETİNE ETKİSİ: MARKA AŞKININ ARACILIK ROLÜ VE NIKE MARKASI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. Aurum Sosyal Bilimler Dergisi , vol.5, no.2, 149-172.
BAKIR, NURETTİN, And Günay SAFARZADE. "MARKA İTİBARININ DAHA FAZLA ÖDEME NİYETİNE ETKİSİ: MARKA AŞKININ ARACILIK ROLÜ VE NIKE MARKASI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA," Aurum Sosyal Bilimler Dergisi , vol.5, no.2, 149-172, 2020
BAKIR, NURETTİN O. And SAFARZADE, Günay. "MARKA İTİBARININ DAHA FAZLA ÖDEME NİYETİNE ETKİSİ: MARKA AŞKININ ARACILIK ROLÜ VE NIKE MARKASI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA." Aurum Sosyal Bilimler Dergisi , vol.5, no.2, pp.149-172, 2020
BAKIR, N. O. And SAFARZADE, G. (2020) . "MARKA İTİBARININ DAHA FAZLA ÖDEME NİYETİNE ETKİSİ: MARKA AŞKININ ARACILIK ROLÜ VE NIKE MARKASI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA." Aurum Sosyal Bilimler Dergisi , vol.5, no.2, pp.149-172.
@article{article, author={NURETTİN OZAN BAKIR And author={Günay SAFARZADE}, title={MARKA İTİBARININ DAHA FAZLA ÖDEME NİYETİNE ETKİSİ: MARKA AŞKININ ARACILIK ROLÜ VE NIKE MARKASI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA}, journal={Aurum Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2020, pages={149-172} }