Z. Y. Kadıoğlu, "Kitle İletişim Araçlarının Şekillendirdiği sosyal Kimlikler ve Aidiyet Duygusu Ekseninde Tüketici Davranışları," CONNECTIST-ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF COMMUNICATION SCIENCES , vol.0, no.45, pp.101-114, 2013
Kadıoğlu, Z. Y. 2013. Kitle İletişim Araçlarının Şekillendirdiği sosyal Kimlikler ve Aidiyet Duygusu Ekseninde Tüketici Davranışları. CONNECTIST-ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF COMMUNICATION SCIENCES , vol.0, no.45 , 101-114.
Kadıoğlu, Z. Y., (2013). Kitle İletişim Araçlarının Şekillendirdiği sosyal Kimlikler ve Aidiyet Duygusu Ekseninde Tüketici Davranışları. CONNECTIST-ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF COMMUNICATION SCIENCES , vol.0, no.45, 101-114.
Kadıoğlu, ZEYNEP. "Kitle İletişim Araçlarının Şekillendirdiği sosyal Kimlikler ve Aidiyet Duygusu Ekseninde Tüketici Davranışları," CONNECTIST-ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF COMMUNICATION SCIENCES , vol.0, no.45, 101-114, 2013
Kadıoğlu, ZEYNEP Y. . "Kitle İletişim Araçlarının Şekillendirdiği sosyal Kimlikler ve Aidiyet Duygusu Ekseninde Tüketici Davranışları." CONNECTIST-ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF COMMUNICATION SCIENCES , vol.0, no.45, pp.101-114, 2013
Kadıoğlu, Z. Y. (2013) . "Kitle İletişim Araçlarının Şekillendirdiği sosyal Kimlikler ve Aidiyet Duygusu Ekseninde Tüketici Davranışları." CONNECTIST-ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF COMMUNICATION SCIENCES , vol.0, no.45, pp.101-114.
@article{article, author={ZEYNEP YELDA KADIOĞLU}, title={Kitle İletişim Araçlarının Şekillendirdiği sosyal Kimlikler ve Aidiyet Duygusu Ekseninde Tüketici Davranışları}, journal={CONNECTIST-ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF COMMUNICATION SCIENCES}, year=2013, pages={101-114} }