F. ÖNEN ÖZTÜRK, "Bilimin doğası öğretimi fen bilgisi öğretmen adaylarının bilimsel araştırmanın doğasına ilişkin görüşlerini nasıl etkiler," The Journal of Academic Social Science Studies , vol.33, pp.287-309, 2015
ÖNEN ÖZTÜRK, F. 2015. Bilimin doğası öğretimi fen bilgisi öğretmen adaylarının bilimsel araştırmanın doğasına ilişkin görüşlerini nasıl etkiler. The Journal of Academic Social Science Studies , vol.33 , 287-309.
ÖNEN ÖZTÜRK, F., (2015). Bilimin doğası öğretimi fen bilgisi öğretmen adaylarının bilimsel araştırmanın doğasına ilişkin görüşlerini nasıl etkiler. The Journal of Academic Social Science Studies , vol.33, 287-309.
ÖNEN ÖZTÜRK, FATMA. "Bilimin doğası öğretimi fen bilgisi öğretmen adaylarının bilimsel araştırmanın doğasına ilişkin görüşlerini nasıl etkiler," The Journal of Academic Social Science Studies , vol.33, 287-309, 2015
ÖNEN ÖZTÜRK, FATMA Ö. . "Bilimin doğası öğretimi fen bilgisi öğretmen adaylarının bilimsel araştırmanın doğasına ilişkin görüşlerini nasıl etkiler." The Journal of Academic Social Science Studies , vol.33, pp.287-309, 2015
ÖNEN ÖZTÜRK, F. (2015) . "Bilimin doğası öğretimi fen bilgisi öğretmen adaylarının bilimsel araştırmanın doğasına ilişkin görüşlerini nasıl etkiler." The Journal of Academic Social Science Studies , vol.33, pp.287-309.
@article{article, author={FATMA ÖNEN ÖZTÜRK}, title={Bilimin doğası öğretimi fen bilgisi öğretmen adaylarının bilimsel araştırmanın doğasına ilişkin görüşlerini nasıl etkiler}, journal={The Journal of Academic Social Science Studies}, year=2015, pages={287-309} }