F. GÜNDOĞAR, "Wieviel Literatur wissenschaft braucht das Fach Deutsch im fremdsprachlichen Diskurs Grundlegendes Curriculares Konkretes Almanca Yabancı Dil Eğitimi ve Öğretiminde Edebiyat ve Edebiyat Bilimin Önemi," Re-Visionen. Kulturwissenschaftliche Herausforderungen interkultureller Germanistik (Re-Vizyonlar. Kültürbilimi Ve Kültürlerarası Germanistik’in Yeni Açılımları). , vol.22, pp.389-402, 2012
GÜNDOĞAR, F. 2012. Wieviel Literatur wissenschaft braucht das Fach Deutsch im fremdsprachlichen Diskurs Grundlegendes Curriculares Konkretes Almanca Yabancı Dil Eğitimi ve Öğretiminde Edebiyat ve Edebiyat Bilimin Önemi. Re-Visionen. Kulturwissenschaftliche Herausforderungen interkultureller Germanistik (Re-Vizyonlar. Kültürbilimi Ve Kültürlerarası Germanistik’in Yeni Açılımları). , vol.22 , 389-402.
GÜNDOĞAR, F., (2012). Wieviel Literatur wissenschaft braucht das Fach Deutsch im fremdsprachlichen Diskurs Grundlegendes Curriculares Konkretes Almanca Yabancı Dil Eğitimi ve Öğretiminde Edebiyat ve Edebiyat Bilimin Önemi. Re-Visionen. Kulturwissenschaftliche Herausforderungen interkultureller Germanistik (Re-Vizyonlar. Kültürbilimi Ve Kültürlerarası Germanistik’in Yeni Açılımları). , vol.22, 389-402.
GÜNDOĞAR, FERUZAN. "Wieviel Literatur wissenschaft braucht das Fach Deutsch im fremdsprachlichen Diskurs Grundlegendes Curriculares Konkretes Almanca Yabancı Dil Eğitimi ve Öğretiminde Edebiyat ve Edebiyat Bilimin Önemi," Re-Visionen. Kulturwissenschaftliche Herausforderungen interkultureller Germanistik (Re-Vizyonlar. Kültürbilimi Ve Kültürlerarası Germanistik’in Yeni Açılımları). , vol.22, 389-402, 2012
GÜNDOĞAR, FERUZAN. "Wieviel Literatur wissenschaft braucht das Fach Deutsch im fremdsprachlichen Diskurs Grundlegendes Curriculares Konkretes Almanca Yabancı Dil Eğitimi ve Öğretiminde Edebiyat ve Edebiyat Bilimin Önemi." Re-Visionen. Kulturwissenschaftliche Herausforderungen interkultureller Germanistik (Re-Vizyonlar. Kültürbilimi Ve Kültürlerarası Germanistik’in Yeni Açılımları). , vol.22, pp.389-402, 2012
GÜNDOĞAR, F. (2012) . "Wieviel Literatur wissenschaft braucht das Fach Deutsch im fremdsprachlichen Diskurs Grundlegendes Curriculares Konkretes Almanca Yabancı Dil Eğitimi ve Öğretiminde Edebiyat ve Edebiyat Bilimin Önemi." Re-Visionen. Kulturwissenschaftliche Herausforderungen interkultureller Germanistik (Re-Vizyonlar. Kültürbilimi Ve Kültürlerarası Germanistik’in Yeni Açılımları). , vol.22, pp.389-402.
@article{article, author={FERUZAN GÜNDOĞAR}, title={Wieviel Literatur wissenschaft braucht das Fach Deutsch im fremdsprachlichen Diskurs Grundlegendes Curriculares Konkretes Almanca Yabancı Dil Eğitimi ve Öğretiminde Edebiyat ve Edebiyat Bilimin Önemi}, journal={Re-Visionen. Kulturwissenschaftliche Herausforderungen interkultureller Germanistik (Re-Vizyonlar. Kültürbilimi Ve Kültürlerarası Germanistik’in Yeni Açılımları).}, year=2012, pages={389-402} }